Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Emelie - 9 oktober 2008 20:04

ja, råkade försova mig imorse igen, vad är detta ?

förstår inte :P men men, ingen större skada skedd liksom =)


ganska värdelös föreläsningpå förmiddagen.. sedan lunch och till sist lite mer föreläsning, den var ganska intressant men vid 4 kände man hur huvudet börja segna ner allt längre mellan knäna. uscha.

lyckades få till en kommentar jag inte ens fattade att jag sa själv iaf, eller ja, förstod att det var jag som hade sagt det när jerry slog mig. den bara kom! tar det sen :P 


kom väl hem vid halv 7 efter att ha vart på stormöte med cura. suttit och skrivit rent lite anteckningar och så.. ska fortsätta nu, tog en liten välbehövlig paus och kollade mailen och nu var det väl bara att återgå till farmakokinetiken liksom.  :P


so long =) 

Ovido - Quiz & Flashcards