Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Emelie - 15 oktober 2008 22:09

hellyes, idag blev det box. himla skönt =)

känner mig så duktig. jag och frida gav varandra rejält med stryk, höhö :P


blev att möta upp linda och sen upp till mig och duscha. fan, kom asvarmt vatten helt plötsligt, skållade seriöst hårbottnen. shajse vad ont det gjorde.

men det gick nog bra :P

drog till bunkern för nolleutvärdering och lagom tills vi kom dit var det klart, blev ingen lång visit men jaja, inte långt att gå men iaf :P


sen kom jag hem, fixade lite och gick ner till Frida och tittade på greys och mös lite och så =)


Linda kommer förövrigt hit och våldgästar mig på fredag och stannar hela helgen, hockey på lördag och lite så. blir asbra.


nej, nu ska jag sova.

so long

/E 

Av Emelie - 15 oktober 2008 12:30

ja, idag så var det en mkt värdelös föreläsning, förstår inte.

obligatorisk dessutom. tror det är något speciellt med obligatoriska föreläsningar faktiskt, att de motarbetar en lr nåt :P


skulle träffa maria men blev inte så, ska plugga ist, vilket behövs.

sen blir det träning, box. gött :)


 efter det blir det hem och duscha och stressa iväg till bunkern för nollningsutvärdering.  fint och bra.

så ser mindag ut i stora drag.


nu ska jag vakta min mat :P


so long. 

Av Emelie - 15 oktober 2008 11:01

haha, yes, nu är jag modig.

vågade inte lägga upp bilden igår, innan jag pratat med Åland, men nu får jag hänga ut henne lite. moahaha :P

borde stå trosor ist för kalsonger men vafan, underkläder som underkläder =)

tyckte det var hysteriskt kul iaf :P


Ni som var med vet varför ;P

Ovido - Quiz & Flashcards