Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Emelie - 22 oktober 2008 23:30

ja, säger bara det.

varit fest här ikväll och fyttefan vad det ser ut här. luktar fan och känns som jag bor på en jävla soptipp.

att folk inte kan plocka undan lite efter sig när de har haft fest ? skulle ju uppskattas. öl över hela korridorsgolvet, i hissen. konfetti överallt.

DÖDA !


flydde ner till Frida bara för att. grey's och generation fett blev det. much better.


hoppas att det ser hyffsat ut i korridoren imorgon när jag kommer ut, annars blir jag mkt arg. bläää !


ska väl försöka sova lr nåt.

so long

/E 

Av Emelie - 22 oktober 2008 17:17

uscha, känner attj ag inte alls fick tillräckligt gjort igår, men ja.

hann plugga innan jag drog till skolan och det känns positivt iaf. sen var det bara att dra hem och laga mat och sen sätta mig med Maria och gå igenom ekonomi. gosch, det tog tid, men nu har jag ett grepp om vad jag ska göra iaf :P  sen skrev jag lite till, och sen var det bara att sova.


Känner mig verkligen stressad över denna tentan, känns som jag inte alls ligger i fas med min planering, tycker att allt tar sån himla lång tid, GAAH ! uschanamej. kan inte mitt dygn få ha 48 timmar och veckan ha 14 dagar? skulle vara otroligt skönt iaf. men det skulle inte förvåna mig om man kände görmkt stress ändå. skitsamma, bara tanken på det är skönt :P


upp tidigt idag och hade metodövning, kände mig helt idiotförklarad av en lärare för att jag uttalade esofagusvaricer annorlunda än henne, kul :P

Ida var snäll och irngde mig halv 8, hon blev orolig för att jag inte hade vaknat när jag inte svarade på ett sms, och mkt riktigt, klockan hade jag itne hört, som vanligt. måste göra nåt åt detta. 


slutade vid 11:30 och då var det attdra hem och skriva lite, laga mat och fotsätta skriva och nu ska jag snart iväg på styrelsemöte. vad pepp jag känner mig då, lr inte :S

tänkte kräva pengar för min göteborgsresa, pengar är sånt som verkligen behövs just nu, är helt tomt på kontot.


När mötet är slut ska jag slå en pling till min pappa som befinner sig i karlstad, trevligt. bara hoppas att mötet inte är så långt så jag hinner träffa honom en snabbis, skulle inte vara mig emot liksom =)


nej, nu ska jag fixa lite här och sen gå iväg till mötet.

blir bra det.

so long

/E 



Ovido - Quiz & Flashcards