Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Emelie - 8 oktober 2008 23:27

Ja, har fått massa positiv energi idag, så himla skönt.

först var det lite grupparbete med Ida och Åland, även fast arbetet är hur tråkigt som helst så har vi ändå fruktansvärt kul. :)


sedan styrdes det stan med Linda och Ida, mkt trevligt :) kikade runt lite och åt lunch, mer energi inhämtades där. i like it.


gick hem och pluggade lite, sov en stund och ja.. kvällen avrundades med att gå till frida och titta på grey's och generation fett. jag känner mig smal! :P

Massa positiv energi idag alltså - Ida, Åland, Linda, Frida och sist och minst tippex.



känner för övrigt att det är en såndär period på g.. jag vill inte. men den tar vi oss ur snabbt igen i hope, bara att hålla lågan uppe :)


nu ska jag ta och skriva lite till och dra på lite musik.. rammstein kanske, känner mig lite sugen på det ? :)


ha det bra.

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards