Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Emelie - 12 oktober 2008 11:22

ja, är det en giltig ekvation? eller så är det jag som hör galet. tror nog mer på det sistnämnda :P kul var det iaf :D


jaja, lite om gårdagen då,  träffade matte efter att kursen var slut. som förövrigt var lagom givande, varit med om bättre och om sämre men jaja, en erfarenhet rikare liksom =)

iaf, träffade matte och gick och tog en fika, han var asbakis och kunde inte vara på ett fik där det var för varmt, yeah :P

han lekte gentleman och bjöd mig på en kaffe, kanske för att jag innan sagt att min ekonomi befinner sig på en icke-existensiell nivå ? :P jaja, skitsamma, snällt var det iaf =) satt och pratade massor,hade nog behövt en vecka för att hinna prata igenom allt,men drit samma. fick träffa mitt mongo iaf :D


satte mig på tåget hem och vi fortsatte vår konversation genom att klaga på hur trötta vi var och hur fulla vi skulle bli. :P jag skulle på vinkväll och han på sin sambos pappas 50-årskalas. gööött :P

när konversationen kom till en diskussion om duracellkaniner var kåta eller inte kände vi att det spårade ur och la ner :P


drog hem till ida sen och drack vin och pratade. Linda, hennes kompis och Åland drog ut och vi andra stannade hos Ida och drack lite mer vin och spelade sanning eller konsekvens, förstår inte att nåt så simpelt och ganska pinsamt kan bli så kul md vin i kroppen. ja jävlar säger jag bara :P

himla mysigt var det iaf :) somnade gott sen när jag kom hem kan jag tala om :D 


idag blir det väl att plugga, ska försöka träffa maria och gå igenom lite ekonomigrejer och så, får se vad det blir =)


nej, nu ska jag ta tag i mitt liv här. :)

so long"
/E

Ovido - Quiz & Flashcards