Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Emelie - 6 oktober 2008 22:59

usch, jag vetverkligen inte alls.

tycker om dig massor, vill berätta men vågar inte.

är påväg att prata med dig om det hela tiden men backar.

är för rädd för att förlora dig, att du ska springa iväg och massa tjaffs.

å andra sidan så måste man våga satsa för att kunna vinna.

jag vet verkligen inte alls hur du känner. nej, blä.


detta tar verkligen knäcken på mig.

men det får gå.


natti. 

Av Emelie - 6 oktober 2008 22:41

ja, jag fryser! kallt. isbitar.

ja, mina tår är som isbitar. uscha. kallt kallt kallt.


ge mig värme i min lägenhet! 

Av Emelie - 6 oktober 2008 22:21

Ja, idag är det minsann någon som fyller.

grattis, nu är du gammal ;P


tittar förövrigt på jordan, rättsläkare. tycker den serien är bra faktiskt.


Okej dag i skolan idag, intressant föreläsning. Fast jag hatar Jerry. Tönten ska till Gran Canaria om två veckor. blä!


skulle sjunga förut, var med innan och rösten mer lr mindre försvann, insåg att det inte var någon idé att fortsätta, skulle bara bli värre.

så jag gick hem och skulle plugga. var vaken en stund men tvärslocknade sen, är jag förvånad? NEJ !


jaja, ska väl titta klart på JOrdan och sen sova.

ha det fint. 

Ovido - Quiz & Flashcards