Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Emelie - 7 oktober 2008 23:53

känslor borde ha en av- och påknapp.

              -> Du har så rätt Nanne Grönvall.
 

Av Emelie - 7 oktober 2008 22:52

ja, nu tänker jag minsann itne plugga mer idag.

läst lite och fått in lite i huvudet, blir bra till imorgon.


var nere hos frida en stund och mös, det var trevligt. kvalitetstid deluxe :D


ja, jag är kluven, blir förvirrad på dig, tror jag. Eller så är det mina egna känslor som rör till det.. att jag tabbat mig förut och tror att jag har gjort det igen.. fast jag vet inte.. det märks.


nu ska jag sova.

natti. 

Av Emelie - 7 oktober 2008 17:52

ohyes.

jag är ett mullimull.  för er som inte vet vad det är eller förstår vad det är få ni fortsätta undra för det tänker inte jag förklara. ska nämligen plugga. ambitiöst va? okej, jag måste, det det hänger på :P

Ovido - Quiz & Flashcards