Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Emelie - 29 oktober 2008 20:27

nej, min vän. du är inte mitt hjärta, du är en bit av mitt hjärta.

så fina ord, som satte sig på precis rätt ställe. jag älskar dig så!

mongokärlek, det är precis vad det är.

dethär var verkligen vad jag behövde, du lyser upp min tillvaro. Ibland kan små saker som ett kort och ett brev göra mycket.

men ja, en doris gör mkt med, du har ääääärnst-gööran och jag har doris, så äre.


små saker är nog nästan de som betyder mest, de som värmer bäst i hjärtat.

kan inte beskriva hur mycket jag uppskattade detta, trots att ungefär en halv tejprulle gått åt :P


och du, rosa elefanter blir vi samtidigt, så är det bara. inte ska du behöva sitta på min axel, och skulle det nu vara så så skulle jag lägga en stolsdyna eller en hög med bomull så det blev lite mjukare att sitta på.

och bara så du vet, jag skulle sitta på din axel med. det är inte ett påstående, det är ett faktum.


jag älskar dig och är en stor bit av mitt hjärta.

Linn, du är speciell, du är mycket, mycket i mitt liv. tack för att du finns och tack för att du är en del av mitt liv.

Av Emelie - 29 oktober 2008 08:26

nja, inget solsken här inte, massa äckligt regn.

blir att gå till skolan om en stund och plugga till tentan.

ångest deluxe. uscha. men nåt ska jag väl kunna få in i ärthjärnan min, förhoppningsvis.


nej, dags att styra upp dethär.

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards