Alla inlägg under oktober 2008

Av Emelie - 22 oktober 2008 17:17

uscha, känner attj ag inte alls fick tillräckligt gjort igår, men ja.

hann plugga innan jag drog till skolan och det känns positivt iaf. sen var det bara att dra hem och laga mat och sen sätta mig med Maria och gå igenom ekonomi. gosch, det tog tid, men nu har jag ett grepp om vad jag ska göra iaf :P  sen skrev jag lite till, och sen var det bara att sova.


Känner mig verkligen stressad över denna tentan, känns som jag inte alls ligger i fas med min planering, tycker att allt tar sån himla lång tid, GAAH ! uschanamej. kan inte mitt dygn få ha 48 timmar och veckan ha 14 dagar? skulle vara otroligt skönt iaf. men det skulle inte förvåna mig om man kände görmkt stress ändå. skitsamma, bara tanken på det är skönt :P


upp tidigt idag och hade metodövning, kände mig helt idiotförklarad av en lärare för att jag uttalade esofagusvaricer annorlunda än henne, kul :P

Ida var snäll och irngde mig halv 8, hon blev orolig för att jag inte hade vaknat när jag inte svarade på ett sms, och mkt riktigt, klockan hade jag itne hört, som vanligt. måste göra nåt åt detta. 


slutade vid 11:30 och då var det attdra hem och skriva lite, laga mat och fotsätta skriva och nu ska jag snart iväg på styrelsemöte. vad pepp jag känner mig då, lr inte :S

tänkte kräva pengar för min göteborgsresa, pengar är sånt som verkligen behövs just nu, är helt tomt på kontot.


När mötet är slut ska jag slå en pling till min pappa som befinner sig i karlstad, trevligt. bara hoppas att mötet inte är så långt så jag hinner träffa honom en snabbis, skulle inte vara mig emot liksom =)


nej, nu ska jag fixa lite här och sen gå iväg till mötet.

blir bra det.

so long

/E 



Av Emelie - 21 oktober 2008 11:28

ja, nu är hjärtsvikten klar, yay:D

hann med att prata i lite telefon också och göra annat tjaffs, lite paus måste man ju ta :)


nu blir det en dusch och sen läsa lite om aseptik och lindning så jag är lite förberedd till eftermiddagens metodövning.

asbra blire :)


so long fellows. 

Av Emelie - 21 oktober 2008 09:02

yes, jag är uppe, känner mig duktig.

yaaay ! :D


nu blir det plugga, plugga, plugga :P

tänkte försöka skriva om hjärtsvikt innan jag ska göra mig iordning och dra iväg, det borde gå :)


/E 

Av Emelie - 20 oktober 2008 21:20

ja, idag kom jag upp hyffsat tidigt, innan klockan 10 alltså. var stolt !

har suttit och pluggat ganska mkt, vilket är skönt, känner mig duktig :)


tog en snabbfika innan jag skulle och sjunga, det var mys det : )

en chokladboll och lite kaffe. mumsi, och dessutom min ida, inte fyskam det =)


ska sätta mig och skriva lite till nu och sen sova,

försöka komma upp hyffsat tidigt imorgon med, börjar inte förrns 1 men ska plugga innan.


ha det fint


/E 

Av Emelie - 19 oktober 2008 17:02

jo, nu har LInda åkt hem, så u är jag ensam.

ganska skönt fölr det blir ganska trångt att vara två på 21 kvm, men mysigt :P


blev utgång igår och idag mår jag som jag mår, satan också, något seg.


ska se om jag orkar plugga något, kan bli spännande :P


ha det bra.

/E 

Av Emelie - 18 oktober 2008 12:31

ja, ni läser rätt, hockey.

ska på det idag, endast för lindas skull, men vad gör man ? :P


ja, vad gjorde jag igår då?

jodu, gick in till stan vid halv 1 ganske, inte hemifrån krp då, utan nära stan :P tänkte att det blir bra, behöver inte vänta så länge på lindas tåg som skulle komma in 13:30, som självklart var försenat! herregudarns. trallade till skatteverket och skulle leta reda på våran deklaration och lirkade lite med den, tillslut fick jag reda på att vi inte behöver deklarera, tack då :P


ja, men iaf, tillslut kom Linda till karlstad,14:40. yay :p

drog hem hit, bytte om och lite så, mötte ida och drog in till stan och månen, åt lite mat och härjade. sedan blev vi meddragna till rumpan för en omgång musicquiz. vi kom tvåa, bakifrån, YAY ! :P inte sist igen, och ändå missade vi de tre första :P

hamnade på nån fest på campus och sen drog vi hem och somnmade som barn :P


och nu sitter jag här, blir att duscha och klä på sig, först äta mat dock och sen dra på hockey. sedan styrs det utgång. asbra.


nu blir det maaaaaaaaaa :D


So long.

/E 

Av Emelie - 16 oktober 2008 17:00

ohja, jag lovar !

vaknade 08:05, 08:25 var jag i skolan och hade plockat upp mig.

är jag inte bra lr ? endast för att vi hade obligatoriskt, trodde jag.

men det var inte förrns på eftermiddagen. skitsamma.

som följd av mitt hastighetsrekord på morgonen glömde jag ju såklart hälften av allt jag tänkte ta med mig, men vafan. jag hann iaf =)


bättre föreläsare än igår iaf, tack säger jag bara.


sova hos N inatt? vi får se.


linda kommer imorg iaf ,asbra :D


ha det fint alla.

/E 

Av Emelie - 15 oktober 2008 22:09

hellyes, idag blev det box. himla skönt =)

känner mig så duktig. jag och frida gav varandra rejält med stryk, höhö :P


blev att möta upp linda och sen upp till mig och duscha. fan, kom asvarmt vatten helt plötsligt, skållade seriöst hårbottnen. shajse vad ont det gjorde.

men det gick nog bra :P

drog till bunkern för nolleutvärdering och lagom tills vi kom dit var det klart, blev ingen lång visit men jaja, inte långt att gå men iaf :P


sen kom jag hem, fixade lite och gick ner till Frida och tittade på greys och mös lite och så =)


Linda kommer förövrigt hit och våldgästar mig på fredag och stannar hela helgen, hockey på lördag och lite så. blir asbra.


nej, nu ska jag sova.

so long

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards