Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 12 oktober 2009 22:47

ja, om någon ger ett dygn 48 timmar är jag först med att köpa det, så det så!

jag skulle definitivt INTE klaga kan jag tala om.

Av Emelie - 12 oktober 2009 15:15

ja, nu har min värmedyna anlänt till karlstad. YAY!


ska minsann hämtas ut sen så jag kan sova på den inatt. skönt!

som jag har väntat och längtat.

underbart!



nej, nu ska jag plugga lite.


so long!


/E

Av Emelie - 12 oktober 2009 14:32

fan vad trött jag blir på folk ibland. Uh. Säger inget mer, detta får räcka. :p

Av Emelie - 12 oktober 2009 12:46

kaffe i selma med i och s. Asnice. :-D

Av Emelie - 11 oktober 2009 23:54

mjo, idag har inte vart nån bra dag.

vart lite jobbigt..


Längtat järnet efter pappa.. nästan så jag funderade på att åka hem där ett tag i eftermiddag.

ville bara hem till honom..

kanske åker en sväng i veckan, beror på planering.. fast egentligen har jag inte tid till det.

det visar sig. känner att jag bara vill krama lite på honom..



som tur är träffade jag styrelsen ikväll, där finns det minsann töser som ger positiv energi, skönt!

så avslutningen av dagen blev iaf lite feel-good.


natti!



Av Emelie - 11 oktober 2009 15:25

nej, vet inte riktigt hur jag mår idag.


först kände jag mig grymt bakis i kroppen, sen blev jag slö..

och ja, sovit en stund och så.

men känns inte bättre.


säg inte att jag ska bli sjuk nu också, det pallar jag inte!

usch, har inte tid med det.


känner mig helkonstig. men jag vet inte...


nu ska jag städa vidare.

Av Emelie - 11 oktober 2009 01:05

ibland vill man så mkt, men man kan inte....

vet inte riktigt..


trött och bakiskänslor? kanske..

bara allmänna störda tankar? vet inte..

Av Emelie - 11 oktober 2009 00:26

ja, J har vart här en sväng ikväll.

tittat tv och bara haft lite kvalitet.

i like! sånt som förgyller vardagen lite liksom :)


började möblera om lite och har bakat.

funderar på att slutföra min omöblering, fast, det är ju rätt sent men ändå :P

 upp till bevis :P


nej, ska kika lite mer tv, möblera lr nåt annat kul ;P


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards