Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Emelie - 23 oktober 2009 14:10

mm, dethär med uppsats är INTE roligt längre.

men, kalla mig egoistisk eller sadistisk, upp till er. men det är rätt gött ibland att det faktiskt finns dem som inte har kommit hälften så långt som oss. ja, det är synd om dem för det är saker som satt käppar i hjulen för dem, så ja, jag tycker faktiskt synd om dem, också.

men lite skönt att veta att det säkert är dem som redan har blödande magsår när en annan bara har just magsår.

mm, typ så.


nej, nu ska jag väl engagera mig ltie här och oplugga lite innan jag drar hem och fixar ihop grejer till ikväll, drar nämligen till sunne för att fira systerson 8 år.


so long!

/E

Av Emelie - 23 oktober 2009 11:23

jag citerar ida "jag hittade en artikel en gång som hade en referens jag tyckte om" tyvärr kommer inte sången med. :p Detta gjorde min dag. :p

Ovido - Quiz & Flashcards