Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Emelie - 19 oktober 2009 21:51

jo, nu såhär på kvällskvisten så gör jag inget.

hemkommen efter att ha sjungit och tränat lite.

blev afrikansk dans, sjukt kul =) men jag såg nog mer ut som en apa blandat med en flodhäst än ja, mig själv :P


 avslutade kvällens körövning med att sjunga lite gamla jullåtar, eller ja, från konserten förra året.

deck the hall är fortfarande sjukt kul och sjukt för virrad, även fast vi kan den mer lr mindre nu :P


lyssnat in Fru Vice Ordförandes bidrag till melodifestigalen också, riktigt bra :D

här har ni henne;



Se till att rösta nu så att hon kommer med, grym ju =)



nej, däcka lite framför tvn och sen ta tag i en vetenskaplig artikel och sen krama kudden lite :)


och jo, L, arsenikkakor har återigen kommit upp i mina tankar :P

Av Emelie - 19 oktober 2009 11:52

jo, koffa var snäll och kollade tentaresultatet åt mig eftersom jag sitter hemma och pluggar idag.


4 och 6 i våran klass blev kuggade, jag var inte en av dom två som klarade sig.

värdelöst!

det som kändes bra när jag gick därifrån...


ska hämta ut tentan imorgon och kika lite på den, se om jag var nära eller inte. vad det blir liksom.



nej, återgå till pluggandet nu.


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards