Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Emelie - 14 oktober 2009 23:30

japp, fick ju ett dilemma idag.

inget jag vill gå in närmare på här.

men det handlar om flytt. ja eller nej liksom.

inte tvungna att flytta men ni vet, samvete hit och dit och massa tjaffs :S


menmen.


en bra dag i övrigt.

examinationen gick bra så nu är det bara att vänta in  ytterligare 7,5 Hp. :D

7,5 Hp närmare en examination, gööött! så himla skönt :D


drog hem och däckade sen, slutade med att spendera lite tid på bergvik med finaste I. lyckades hitta en jacka så nu slipper jag frysa ;P

i like it!

sen blev det ju lite annat också, typ en mössa och så :P meen, what ever :P


nej, nu tänker jag sätta på min värmedyna och sen borsta tänderna.

så kommer sängen vara varm och go när jag landar i sängen igen :D


/E

Ovido - Quiz & Flashcards