Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Emelie - 25 oktober 2009 11:51

nej, precis glöm inte! det är ju vintertid nu, så glöm inte att ställa TILLBAKA klockan en timme nu :)

så taskigt att bedöma fel hela tiden ;P


so long!

Av Emelie - 25 oktober 2009 11:46

ja, jag var irriterad. jag är fortfarande irriterad. massor som jag gått och tänkt på som bubblar upp.

hade utan tvekan kunnat tagit upp det inatt och sagt ett och annat, som jag verkligen känner och tycker.

men ne. så blev det inte. idag känner jag mig nästan lite för vek, igen. :S

menmen, iaf :)


hade en riktigt bra kväll igår, trevliga människor och såklart en asmktbra värdinna :D

det dracks bål och åts chips.

tänkte dra till månen men så blev det inte riktigt, gick och åt och drog hem sen. gött!


jag och f satt och snackade skit ett tag och sen var det bara att däcka, somnade som en gris. så himla skönt!



kommer väl några ord om fredagens kalas också kan jag tänka mig :)



nej, nu ska jag klä på mig och sen dra till I om en stund för att plugga litet.


so long!

/E

Av Emelie - 25 oktober 2009 02:12

trött, full och irriterad. Så mkt att säga just nu men personen i fråga förstår nog inte riktigt. Vet att du läser.. Nej, nu försöka sova. Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards