Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Emelie - 18 oktober 2009 22:47

ja, har varit riktigt husmoderlig idag. hah, säger man så?

aja, men iaf.

har gjort matlådor, kyckling-thai-gryta. vet dock inte hru den blev. men den går säkert ner.

och just nu väntar jag på att brödet ska jäsa klart.

ja, jag har bakat bröd!

impade va ? ;P


jag och F hann med en panikhandling mellan att jag kom hem från stämrepet och ensam mamma började.

we are good! så nu har vi mat så vi klarar oss ett tag till :)

känns ju rätt bra faktiskt ;P



hoppas att alla har haft en fin helg ! :)



oh, imorg kommer resultet på sjukdomslära 2, hoppas hoppas hoppas att det står ett stort, fett G efter mitt personnr. håll tummarna för mig!



so long!
/E

Av Emelie - 18 oktober 2009 14:36

yes, det är idag.

mår mkt bättre än vad jag borde göra :P


sjukt kul var det iaf :)

vi var några som började här, lagade lite mat och tog det allmänt lugnt nice nice ! :)

vad blev det sen då?

jo, några drog in till stan tidigare för att göra iordning en utav musketörerna, typ.

vi blev 4 kvar här, spelade en omgång galenpanna och galet var det.  :P

drog in till stan, dumpade av lite grejer hos F, lånade toaletten och gick sen mot månen.

dansade och det var helt galet kul. ont i fötterna till max!

blev lite fyllemat på BK och sen blev det taxi hem.


satt och snackade lite skit med F när vi kom hem, sen var det bara att däcka och sen sova, sova och sova :P

vaknade upp runt halv 1 lr nåt sånt tror jag. herregud. beauty sleep :P


och idag har jagh inte gjort många knop alls.

tänkte väl hoppa in i duschen om inte alldeles för länge.


pratade på att fika med L idag, får se :)

stämrep klockan  cirkus 5 iaf, blir nog bra.


so long!
/E

Av Emelie - 18 oktober 2009 02:18

varför får man ont i fötterna tills man ska gå hem för? Inte känt nåt until now. :p

Av Emelie - 18 oktober 2009 00:45

utgång på månen ikväll, fast jag inte riktigt är berättigad. :p har än så länge sjukt kul. :-D

Ovido - Quiz & Flashcards