Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Emelie - 28 oktober 2009 22:41

ja, som sagt.

föreläsningen var rätt värdelös. bara upprepning hela tiden.

förstår inte riktigt. kolla ordentligt med föreläsarna om vad de ska säga INNAN ni bokar in dem och betalar dyra pengar för att de ska åka från umeå, sthlm, gbg och vart alla nu har kommit ifrån.

så värdelöst!


aja.. jag och Å började styra upp såruppgiften lite iaf, snart dags att göra klart den ju.

vart tar veckorna vägen egentligen? helt sjukt.


nej, nu ska jag fortsätta titta på fråga Olle dokumentären och sen nanna lite.


so long alla! :)

/E

Av Emelie - 28 oktober 2009 18:37

sitter på föreläsning, kvällskurs. Och det är BARA upprepning. Alla föreläsningar har i princip handlat om samma sak. Fint, c-nivå sa ni? :s :p

Av Emelie - 28 oktober 2009 15:21

follow up. Nu är jag vulgär. :p

Av Emelie - 28 oktober 2009 15:15

såhär kul har vi. :p tyda.se är jävligt kul ibland. Banka bäver = sex, vulgärt. :p

Av Emelie - 28 oktober 2009 13:30

nu har vi precis intagit litet mat här.

mätt och glad i magen, F är allt en duktig kock hon. yeah ;D


skrivit lite på resultatet också och ja, jag ser faktistk lite ljus, nånstans där borta i tunneln.

men det är en litenlitenlitenlitenliten prick och en lååååååång tunnel.

you see?


nee, nu ska vi fortsätta lite och se om ljuset jag ser blir starkare.


för att citera Bröderna Lejonhjärta och Skorpan: "Jonathan, jag ser ljuset." fast kanske ska köra. Ida - jag ser ljuset! eller nåt :P



so long!


/E

Ovido - Quiz & Flashcards