Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 21 oktober 2009 22:09

tittar på fråga olle-dokumentären. Jag skäms!

Av Emelie - 21 oktober 2009 20:45

jo, idag efter handledningen var humöret på minusnivån, och stressnivån långt över godkänt-gränsen.

huuuu.

jag och ida satte oss i bibban och började granska, så nu har vi börjat närma oss slutet, på granskningen.

i våra handledares tidsplan står det "Maila in resultat och påbörjan på analys, helst fredag men senast måndag."

tack för den.

helg, ledigt och avslappning, was is das? ja, inte vet jag.



nu ska jag sjunka ner i soffan och gosa ner mig innan grey's börjar.


so long!

/E

Av Emelie - 21 oktober 2009 13:34

nu har vi inhandlat lite motivation till fortsatt pluggande. :p

Av Emelie - 21 oktober 2009 11:32

just nu känner jag att dygnet väldigt gärna kan få 48 timmar. Känner att jag inte riktigt hinner med alla borden. :s bajs!

Av Emelie - 20 oktober 2009 23:45

Tippex har fått ny klätterställning och nya råttor. Jag jävlades lite med honom förut. :p

Av Emelie - 20 oktober 2009 14:21

haha, lyckades nyss med en hick så att hela selma tystnade. Gör om den om ni kan. ;) hickan försvann och ida dog. :p

Av Emelie - 20 oktober 2009 13:43

nu ska det granskas artiklar. Ungefär lika lätt och roligt som att flytta på studenternas hus. Nu vet ni det. :p

Av Emelie - 19 oktober 2009 21:51

jo, nu såhär på kvällskvisten så gör jag inget.

hemkommen efter att ha sjungit och tränat lite.

blev afrikansk dans, sjukt kul =) men jag såg nog mer ut som en apa blandat med en flodhäst än ja, mig själv :P


 avslutade kvällens körövning med att sjunga lite gamla jullåtar, eller ja, från konserten förra året.

deck the hall är fortfarande sjukt kul och sjukt för virrad, även fast vi kan den mer lr mindre nu :P


lyssnat in Fru Vice Ordförandes bidrag till melodifestigalen också, riktigt bra :D

här har ni henne;



Se till att rösta nu så att hon kommer med, grym ju =)



nej, däcka lite framför tvn och sen ta tag i en vetenskaplig artikel och sen krama kudden lite :)


och jo, L, arsenikkakor har återigen kommit upp i mina tankar :P

Ovido - Quiz & Flashcards