Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 5 oktober 2009 23:37

ohja, detta är feelgood!



Av Emelie - 5 oktober 2009 23:22

ohja, hade typ julafton här idag.

paketet från förra lördagens hormonstinna kalas kom, nice!


nu blir det kul ;P


läst sju artiklar ikväll, värsta sömnmedlet ffs!


och åh, finaste M blev glad över bäbiskläderna. klickar väl upp en bild på dem här.

tycker de var otroligt söta iaf, jag vill också ha bäbis! om den är snäll och sover, inte bajsar och inte skriker. då är jag glad :P


nej, sova kansek?

jopp, tror det.


so long!

Av Emelie - 5 oktober 2009 14:46

min omtalade ljungodling. :p

Av Emelie - 4 oktober 2009 21:27

konserten gick bra, sjukt rolig sittning. Skallebank och soffa idag. Olw och cocacola har hållit mig sällskap idag. Nu sova. Natti!

Av Emelie - 2 oktober 2009 00:07

ohja, M och jag är klara med allt inför sittningen, känns väldigt skönt måste jag säga :)

känns riktigt bra nu faktiskt och ja, tror nog det kan bli bra på lördag med :D


hah, men det finns säkert några som kommer tycka att det är värdelöst, men upp till bevis :P


nej, nu ska jag borsta tänderna och sen sova lite.


so long!
/E

Av Emelie - 1 oktober 2009 13:59

om att hata kärringjäveln, känns skönt.

har fått Y att hata henne med, nästan mer än jag. han är till och med mer upprörd än vad jag är just nu.

rätt soft faktiskt.


och ja, Sofia, jag slår gärna. när kör vi?

Av Emelie - 1 oktober 2009 12:28

ja, det är ungefär där jag befinner mig nu.


hade fått mail från kärringjäveln, ja, det är så hon heter nu.

hon höjde mig med 0,5 poäng. så jävla värdelöst. varför då ge mig poäng överhuvudtaget?

ringde henne och frågade om hon hade tid att ses som idag eller imorgon för att prata om tentan men nej, hon tyckte vi skulle ta det på telefon, på en gång. och jävlar. hon har noll förståelse, noll empati och noll social kompetens. skapas ens sånna människor?

uppenbarligen.

kärringen körde på sitt race, lyssna - vad är det? nejnej. diskutera - vad är det? nej, vi är snäsiga och otrevliga istället.

Om ni inte visste det redan så är andningsfrekvens orelevant, ja, tydligen är det ju dumt att andas. för den ger ju tydligen ingen vägledning ändå, för ja. det kan ju sitta nåt ivägen. något jag var på väg att kläcka ur mig då var: "Han hade ju förfan fått stroke, inte satt ett äpple i halsen!" men jag bet mig i tungan istället, vill inte ens fundera på vad jag hade fått till svar då.


kände mig totalt överkörd när vi la på, ut och kedjerökte två cigg, snörvlade lite och pratade med F.

Ringde J och frågade hur jag skulle göra, ring kåren sa han..


la mig i soffan en stund och dog och ja, sen ringde jag kåren och pratade lite, är inte mycket jag kan göra.

mer än att framföra mina klagomål och  begära ny examinator, något jag ska göra nu. ska skriva ett fint litet brev till fru AN. hoppas på att hon accepterar.

det roliga är att jag aldrig sa kärringens namn till F på kåren, han förstod ändå vem jag pratade om, den är fin.


nu är det så många som har framfört hur illa bemötta de blivit av kärringjäveln så att de ska gå till prefekten, heter det så? men iaf, och visa fram detta. jag vill se henne sparkas ut lika hårt från avd. för omvårdnad som en målvakt sparkar en fotboll över hela fotbollsplanen. det skulle jag må bra av.


behöver jag säga att luften gick ur mig?

känner bara för att ligga. så jävla jobbigt. usch.

ge mig lite ny energi tack.


/E

Av Emelie - 1 oktober 2009 10:30

är ju så underbart, or not.

csn jag tänkte terrorisera nu :P


ska kolla min mail sen för att se om tanta har svarat på min omprövning, får jag mitt poäng eller inte?


oj, nu har jag pratat med csn också, gick ju snabbt och smidigt :)


annars idag blir det att läsa artiklar och sen kommer I över så ska vi diskutera lite, mao inte skolan idag, gött!


ska försöka ta mig en sväng till bergvik också och köpa present och det ska jag nog lyckas med hoppas jag, i will  do!


och grattis M till finaste F :D


nej, nu ska jag kolla mailen, ont i magen!

/E

Ovido - Quiz & Flashcards