Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 7 oktober 2009 22:54

Imorgon hoppas jag att det kommer glädjande besked minsann.

men det visar sig.


Helt okej på kvällskursen idag faktiskt, nån snubbe som pratade om sorbact och hyllade sig själv till skyarna. försäljare ut i fingerspetsarna. men inte mig emot - fick penna och lite olika sorbactprodukter. gratis är gott!

skönaste kommentaren i början dock;
- Föreläsningen jag ska ha nu brukar jag få 2-3 timmar till men idag ska jag göra den på 30 min, vi får se hur det går.

varpå en USK som också skulle prata lite säger;

- Men, du har väl 50 minuter på dig...?

Sorbact-snubben snäser;

- Jag vill väl kanske visa lite produkter också?!


lilla vännen, inte fått dig nåt på ett tag kanske? :P


bakade kladdkaka när jag kom hem och det blev faktiskt lite utav en besvikelse, var inte så gott som jag hade hoppats på. men med mkt hallon till slank den allt ner :)



Jenny var förbi här en stund i eftermiddags också, asmkt bra :) hon har ju blivit tippex lekkamrat ;) sen att han sov hela tiden hon var här gjorde ju inget för vi fick ju ligga och dega i soffan, jag fick ett giltigt skäl till att inte göra nåt ett tag ;P


nej, nu ska jag plugga lite och hoppas på att jag slipper det efter imorgon, upp till bevis!


so long!
/E

Av Emelie - 7 oktober 2009 17:37

funkar inte att mmsblogga, undra om detta går? :p

Av Emelie - 7 oktober 2009 01:15

ja, ibland känner man sig bara liten i världen.

lite ensam, lite kall om tårna och en stor säng. som eg. bara är 90 bred.

man vill inte vara ensam liksom.

känna att någon ligger bredvid, inte säga nåt, inte röra, inte göra nåt över huvudtaget.

bara veta att det finns nån där.

en trygghet.


lite så känner jag nu, känner mig lite ensam och kall om tårna.

känner att höra någons andetag skulle vara mys, skulle nästan acceptera snarkningar tom.


mm. så äre.

nej, ska lägga mig i min "stora" säng nu.

suttit och pluggat till nu så tycker allt att jag förtjänar lite god natts sömn.



natti folk!

Av Emelie - 6 oktober 2009 22:15

mm, sjöng på nån invigning av nåt nytt center idag och käre barn.

stod i trappen vid ägget och ja, kändes som vi sjöng rakt in i en tegelvägg.

kändes inte som nåt gick ut. men men, blir nog bra.


började öva lite jullåtar sen, nicenice.

jingle bells. nice nice :D sen lite annat smått och gott.


nu ska jag telefona lite med L och sen plugga litet.


so long!

Av Emelie - 6 oktober 2009 13:29

åh, ibland bara älskar jag att vara dryg, nästan så jag funderar på att bli det på heltid. :p

Av Emelie - 6 oktober 2009 10:29

efter det halft ihjälskrämde uppvaknandet av att det lät som att någon försökte ta sig igenom väggen till mitt rum när spisen monterades så lyckades jag faktiskt somna om.

tvärdäckade i soffan. skönt!

sov som en gris, inte mig emot :)


men, vi har en ny spis nu så nu behöver jag inte vara nojjig längre :D


nehepp, nu ska jag sätta mig och läsa lite artiklar och sen blir det tvättid och date med I för att gå igenom vad vi har läst. :)


vad ska ni göra idag?


Av Emelie - 6 oktober 2009 07:54

ny spis har anlänt. För er som funderar på hur det låter när man byter en spis halv 8 på morgonen så låter det HÖGT! Tippex har gömt sig, skulle jag också ha velat gjort. God Jävla morgon.

Av Emelie - 6 oktober 2009 01:24

lila bussar i örebro numera?! Jag mår dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards