Alla inlägg under februari 2009

Av Emelie - 2 februari 2009 00:41

men eftersom jag och Bloglovin inte riktigt vill samarbeta får jag väl försöka igen för att få "min" blogg.


satanslänken som ska publiceras kommer här.


Följ min blogg med bloglovin



God Natt!

Av Emelie - 1 februari 2009 23:59

här kommer en bild på en bråkdel av mammas skor.

som sagt, hon skulle nog trotsallt inte sucka när jag kom hem med ett par nya.

fast som en kär vän sa till mig, har nog gått om den samlingen när jag jobbat typ 1 år. ligger nåt i det hon säger kanske.

nu ska jag sova.

natti =)


 

Av Emelie - 1 februari 2009 15:29

ja, denna går rakt in i hjärtat för mig.

varit med och spelat den själv, i stor orkester. 

den är vacker, fin och mysig.

Av Emelie - 1 februari 2009 14:49

ja, detta är ett otroligt fint stycke.

i love it.


tyvärr dålig kvalitet.

men, lyssna och njut.

Av Emelie - 1 februari 2009 14:44

mm. absolute relax går i bakgrunden när jag pluggar.

hur skönt som helst! :)

 det är go bakgrundsmusik det :)


kommit en bit på vägen och det är skönt. me like :)


annars så ja, fick ett kort i brevlådan idag.

"Såg i tidningen att E är död. Vi tänker på er."

tyckte det var lite rolig formulering, så ist för att bli rörd log jag.

de är speciella.


jaja, nej, åter till pluggandet.


so long =)
/E

Av Emelie - 1 februari 2009 12:17

jo, är så satans stel i nacken jag. inget skönt inte!

funderar på om jag ska unna mig en massage lr nåt sånt. känns som det skulle vara behövligt.

tål att tänkas på. :)


nu ska jag värma min vetevärmare och hänga runt nacken och sen sätta mig och plugga lite. shit var jag känner mig duktig ;P


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards