Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Emelie - 21 februari 2009 15:14

ohja, duschat har jag gjort nu.

lyxade till med att raka benen idag. eller ja, okej, beror på att jag inte orkade ta epilatorn. men kom på varför jag brukar epilera och inte raka - jag rakar ALLTID sönder mig, varför ? förstår inte.

tur att blodet inte forsar iaf :P


ska väl fixa till håret snart tänkte jag. ska nog gå ut och ta ut pengar innan jag plattar håret, värsta snöstormen här idag, herregud!

fattar inte. men nog är det snö alltid.


sen är det GYCKELTÄFLAN ikväll, nice :D

det blir asbra. snygg kommer jag vara, eller A1 kommer vara snygga iaf ;P


skvallrar imorgon, vill inte riskera att någon annan stämma ser vad vi har hittat på INNAN premiären liksom ;P


so long!

Av Emelie - 21 februari 2009 10:41

yes, hör och häpna, jag är vaken ! ;D


vaknade vid halv 10, med klockans hjälp iof, men ändå. sen så låg jag och grisade i sängen till tp 10, gick upp och satte mig och pluggade. känner mig duktig faktiskt :)

och nu äter jag en macka och uppdaterar här.

woho.


vet dock inte vad jag ska ha på mig ikväll, men det rer sig :)


nej, nu ska jag ta och fortsätta här :)


so long :)
/E

Ovido - Quiz & Flashcards