Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Emelie - 5 februari 2009 23:30

ja, precis som rubriken säger så har jag lyckas inhandla ett te som smakar parfym. inte det godaste liksom.

men, jag har betalat för et och då ska det drickas upp!

student, javisst.

kanske blir bättre om man typ bara låter vattnet rinna igenom silen - jag vet inte. får testas.

det är stört sött, smakar ungefär som om någon haft i 1 kg bitsocker eller en förpackning med sacketter. det är hemskt.

men som sagt, jag har betalat för det.


bara för det går jag och rapar parfym nu, ingen smaksensation kan jag meddela.



nej, back to study.

Av Emelie - 5 februari 2009 20:48

jo, pappa sa tidigare idag när han pratade med en arbetskamrat att han minsann skulle visa mig hur man tvättar en bil, så jag lär mig.

jaha, okej tänkte jag. är inte helt bakom flötet så jag vet faktiskt hur man gör. tro det eller ej.


men iaf, vi fikade lite och sen åkte vi iväg och skulle tvätta. han före och öppnade upp tvätthallen. vi tjuvade liet på hans jobb. jaja, det är en parantes.


mm, nu ska jag berätta för er hur pappa lärde mig att tvätta en bil.

han gjorde ALLT. jag fick spola av lite med högtryckstvätten. men vad är det? nej, jag fick inte smeta på tvättmedel lr nåt.

för ni förstår att han dammsög och tvättmedlade och sköljde.

okej, jag fick skölja lite men det är knappt något att skryta om.

hans ursäkt var att jag nog skulle flyga iväg om jag skulle använda högtryckstvätten.

men hallå? ser jag ut som ett löv eller? nej, skulle inte tro det.

fast - det var rätt bra tryck i den. inte direkt sån man har hemma i garaget kan jag tala om.

men drit samma.


vad är det för speciellt med karlar och högtryckstvättar?

ja, jag förstår då inte.


han lärde mig inte tvätta bilen iaf, för jag fick bara titta på. :P

Av Emelie - 5 februari 2009 13:33

Tog en dusch och hade grymma påsar under ögonen, kanske ska kalla det resväskor iaf? ni vet sånnahär asstora som man själv får plats i typ.

jo, sånna infann sig under mina ögon.


Gick ner och drack kaffe, bläddrade i tidningen och klädde sen på mig och gick iväg till banken med papi.

de abnoma resväskorna hade nu bara blivit weekend-väskor.

hoppades på att promenaden fram och tillbaka skulle göra att jag piggnade till. i vilken värld då undrar jag?

väskorna har dock blivit papperskassar nu, alltså något mindre.


la mig som en däckad säl i soffan när jag kom hem. sköönt!

och där låg jag tills pappa sa att det var mat. jaha tänkte jag - mat, redan? okej. sen kom jag på att pappa skulle iväg och jobba. katchiiing i hjärnan sa det. 


däckade i soffan ett tag till och nu hamnade jag här. 

fortfarande stört trött.

skulle jag lägga mig ner skulle jag somna.

lite kaffe kanske?

jo, tror det.


jobbigt när man har sånna dagar som idag - när man bara känner sig trött och orkeslös. i hate!

Av Emelie - 5 februari 2009 10:17

ja, herregud säger jag bara.

pappa pratade precis med begravningsbyrån.

halva örebro kommer ju komma på begravningen ffs.

över 100 pers kommer på själva cermonin och 98 ska vara med och äta. rummet är gjort för 60 per. kommer bli mysigt iaf :P


ja, halva örebro var det ja.


nu blir det banken.

so long!

Ovido - Quiz & Flashcards