Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Emelie - 23 februari 2009 22:46

ja, det är det i min lgh, 18,3 grader har jag.

förfryser nog snart.

dagens tack går nog till ljus :P


vad har hänt idag då?

jo, gick upp lite innan 9, fixade lite och vid halv 10 traskade jag över till IDa och pluggade lite. det var rätt skönt för kände att det var mer än vad jag trodde som hade satt sig, självförtroende, ja tack :)


sen så gick jag hem och fixade lite saker, fick ett sms från sötaste L och plockade snabbt ihop allt jag skulle ha med mig bort till kören sen och mötte henne och tog en mysfika. satt och pratade och mådde bra. har saknat dig så! 


sen blev det styrelsemöte och kör. tjoho.

dagens övning var en upplevelse - irritation till max.

tänker inte skriva ut ngt här för fel personer kan läsa. men ja, har fått spy av mig lite så nu känns det bättre :)


kom hem vid halv 10, skickade lite mail. pratat lite i telefon med min F. hon är bra hon :)


ska lägga mig framför tvn och slöa lite nu, snart dags att sova.

plugg imorgon igen. SKA komma upp tidigt och jag SKA inte somna för sent inatt :)


so long :)
/E

Ovido - Quiz & Flashcards