Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Emelie - 27 februari 2009 13:48

jo, skulle ju lägga upp en bild från gyckeltäflan, men det glömde jag ju helt bort :P

Bilden är väldigt snodd från Kajsa, hoppas det är lugnt :)


Tjejer, ni får slå mig om ni vill, men orkade inte ta bort era huvuden, skulle se så skumt ut :P

bilden är inte kanon, men bättre än inget :)


Lägg märke till den väldig osmickrande dubbelhakan jag lyckades få :P

och som sagt, jag och Maja var nog lätt snyggast.


Håll till goda :)

Av Emelie - 27 februari 2009 13:45

Tjoho.

vaknade vid 12 och tyckte det kändes väldigt skönt, satt och slöade och sen insåg jag att min p.biljett gick ut igårkväll klockan 7, PANIK!

på med kläder och sen ner till parkeringen, denna gången hade jag bilnycklar och parkeringspengar med mig, tro det lr ej ;P

och ja, är det min turdag lr? jag hade inte fått böter. otroligt skönt!


har jag gjort annars då ? 

packat lite, pratat i telefon, otippat? nop. fixat lite allmänt, ska ta och packa klart och sen diska och så småningom ta mig iväg till Örebro igen.

väntar med att åka ett tag, är lite nojig med dethär att köra dagen efter. är ju mer än 12 timmar sen jag slutade dricka och det mesta borde ha gått ut ur kroppen men nej, jag vågar inte riktigt :) bättre att ta det säkra före det osäkra liksom :)


ska väl kansek organisera upp mig lite så jag blir klar nångång.

jepps, tror så :)

so long!

/E

Av Emelie - 27 februari 2009 02:48

jo, blev visst så, hoppsan :P

men kul vare iaf :D

vin och bra folk runt omkring = bra :)


sprang på lite folk och ja, lovade Erika att jag skulle lägga upp en bild från gyckeltäflan där jag har mina rosa strumpor och rosa pumps, jag lovar. det kommer :) ska snylta lite från facebook, annars får jag väl sätta på mig utstyrseln igen och ta ett kort själv :P


tenta idag då, kan ha gått precis hur som helst. jag vet verkligen inte, vilket är lite jobbigt men det visar sig hur det gick :)

sedan blev det hem en sväng och sen in till stan med Åland och Ida, käkade lunch och sprang in på gina, jag skulle inte handla något - tänkte jag. jaha, då var det kört liksom :P

tillbaka till skolan och på möte om ev. indien-resa till hösten och lite annat grejs. är verkligen sugen, men ja, min praktik ligger ju där i slutet av nästa termin, samtidigt som indien gör isåf. så vi får se vad det blir, kanske passar på att åka i T6 ist, det märks :) är lite sugen på att se ngt nytt iaf. island känns spännande :)


kom hem, la mig och sov en stund öfr länge, längre än vad jag planerat alltså :P blev att fixa lite sen och duscha och försöka göra sig anständig och sen var det bara att dra iväg på kvällens bravader.


Dagen har i det stora hela vart helt okej, känns bra :)

otroligt kul att träffa folk igen, menar. har känt mig lite isolerad på sistånde. har ju annars ca 80 pers runt mig varje dag men nu har folk praktik och så, så man ser ju inte nån men idag fick man träffa på dem igen, de kära kursarna :)

fint och bra det :D


nejni, nu ska jag och mitt rödvinshuvud lägga oss och sova.

på med duntofflorna för här är det minsann kallt!


Natti :)
/E



Ovido - Quiz & Flashcards