Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Emelie - 25 februari 2009 23:28

Jo, nu är årsmötet avklarat.

KOm väl hem för ca en kvart sen. skönt!

trodde det skulle dra ut ännu längre på tiden än vad det gjorde så ja, tack för det :)

tenta imorogn, känner mig sådär lagom pepp, får se hur det går.

ska läsa lite och sen sova. är rätt trött så får se hur mkt jag orkar :)


på årsmötet så bestämdes den nya likören, vilket i slutändan blev likör 43. helt okej, jämfört med de andra alternativen. uscha! de var blä. ingen höjdare tycker jag allt. men vad göra liksom :)

sen får vi se vad det blir.

tycker limonchello kunde varit med som ett alternativ, men what ever :)


fick nominering som årets klippa och det tycker jag var väldigt gulligt, lite rörd blev jag allt :)

och vilka blev årets stämma? jo, A1 såklart :D tjoho :)

as bra liksom.


har nog inte så mkt mer att säga nu så ska väl återvända till neurologipapprerna och farmakologin en vända och sen sova.


natti :)

Av Emelie - 25 februari 2009 10:23

jopp.

emelie har städat och skrivit klart inför årsmötet så jag vet vad jag ska säga. TJOHO ! :D

ska dra på mig lite kläder nu och sen fixa lite och sen blir det pluggschen. yay :S


so long!

/E

Ovido - Quiz & Flashcards