Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Emelie - 14 februari 2009 17:16

ja, dagen till ära bakade jag ju kladdkakemuffins.

och kladdiga blev de minsann, men ganska goda :)

smärre olycka infann sig men wtf, glad ändå liksom =)

bild kommer :)


annars då?

tja, Linda kommer snart hit, ska väl komma fram till vad jag ska ha på mig ikväll co hsen drar vi hem till henne och styr upp oss lite, blir fint och bra det :)


sen ska vi ut och se vad dagen har att bjuda på, kan bli spännande. :P


jepp, nej.

fixa lite.

so long!

/E

Av Emelie - 14 februari 2009 11:57

jo, sorry för den dåliga uppdateringen, men var som sagt i karlstad några dagar och ja, då var det fullt upp med körövningar och insjungning osv.


blev stress till synundersökningen som förövrigt gick bra. ingen större skillnad på vad jag har nu, skönt! tycker plånboken om faktiskt.

kan ha haft mkt ont i huvudet och migrän för att det har varit mkt ett tag nu, och det ska vi ju inte hymla med att det har varit.

tyckte att jag skulle avvakta och blir det inte bättre/sämre så skulle jag återkomma. sånna människor tycker vi om :)


igår så låg jag däckad hela dagen, underbara migrän. värdelöst.

hade ju eg tenta idag men kände inte att jag pallade åka till karlstad igår och tänkte inte köra imorse för att hinna till tentan klockan 9. så vi tar den nästa gång.

bara att ta nya tag till nästa tenta. men det blir säkert bra :)


tänkte baka lite kladdkakemuffins om en stund, kan bli spännande och se hur det blir :P men ja, säkert bra :)

utvärdering kommer. får se om jag bjuder på någon bild också :)


nej, nu ska jag ta en dusch och reda ut mitt hår som just nu ser ut som dreadlocks. mysigt, or not.


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards