Direktlänk till inlägg 1 december 2008

tid?

Av Emelie - 1 december 2008 23:44

ja, just nu hinner jag inte riktigt med allt som ska göras känns det som.

hinner inte med mig själv iaf.


sutitt och pluggat idag, fixat fakturor, iväg och sjunga.. fika. hoppsan, har glömt att äta idag. ojdå. jaja, köper en macka. hem, titta på fridas finger som hon skar upp förut, laga matlåda och nu sitter jag här och ska snart plugga lite till innan jag ska försöka sova.

funderar på att dygna, kanske kan få nåt vettigt gjort då? vad tror ni?


just nu pallar jag inte med all stress. känner bara för att skita i alla föreläsningar och bara sitta hemma och plugga istället. känns verligen INTE bra till denna tentan. iof så hade jag inte börjat skriva såhär dags till förra tentan heller men ja, nu känns det värre, kanske för att mitt schema är allmänt mer hektiskt? jo, kanske det.


börjar få lite magsårs-känningar. inget jag har berättat för mamma och kommer inte göra heller för då blir hon bara arg på mig och säger att jag tar på mig för mycket. jamen, så mycket har jag inte tagit på mig, bara det att min stressmage och jag inte går ihop. okej, är väl rätt stressad över tentan men whatever. det löser sig. tur att jag inte är en människa som somnar tidigt på kvällarna. kan man utnyttja den tiden iaf.


nej, nu har jag inte tid att sitta här längre.

so long., 

 
 
Linda

Linda

2 december 2008 00:31

tror faktiskt inte att det blir bättre om du dygnar, absolut inte magen iaf.. inte bra om du får magsår, du får stanna upp och ta hand om dig. finns alltid här vännen!

http://ofmymind.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juni 2018 00:50

Här händer det ju prick ingenting måste jag ju säga. Vill inte avsluta bloggen för det är mycket ord och tankar som finns här som jag vill ha kvar.   Nu har jag min egen resa, mina egna prövningar. Denna blogg är på något sätt mammas resa så vi...

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.   kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet.  Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst. Se hur livet s...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:42

jo, glömde ju berätta om en konversation mellan mig och Linn idag, den var lite festlig minsann. Hon var här hemma hos mig innan vi skulle dra iväg på äventyr, jag håller på och byter om och står i bh och trosor.   L: Du ser så slät ut! J: Va...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:07

Var och tittade på Allan-Fjallan idag. Han fick INTE följa med hem inte. Han var nämligen alldeles för liten. Jaja, jag vet att man säger att storleken inte har någon betydelse men nej, han motsvarade inte förväntningarna. Han fick snällt vara kv...

Av Emelie - 27 augusti 2011 20:29

Blev ingen Allan idag, var för seg. Kanske införskaffar mig honom imorgon istället, vi får se :)   Blev iaf en tur till lagerhaus, underbara affär! Hade bestämt mig för att pimpa lite i badrummet och så blev det. Nu är jag precis klar och s...

Ovido - Quiz & Flashcards