Alla inlägg den 7 december 2008

Av Emelie - 7 december 2008 22:02

MOMENT!

yes, säger som kirsti.

shit alltså.

fyllde hela domkyrkan, att det skulle komma så mkt folk hade nog ingen väntat sig tror jag,. ojojoj.

kul var det och bra gick det.


hoppas bara på bra recensioner nu, de jag har pratat med har dock sagt att det har varit bra :)

thank you god. :P


mm.. nu ska jag leva lite längre i ruset och sen sova, är litet trött :)


och vad passar bättre än lite gospel nu ? oh happy day från sisters act 2. 


vi hörs :)


/E 

Av Emelie - 7 december 2008 09:45

ja, idag gäller det. 18:00.

mm.. Söt Likör möter julen. :)


nu ska jag ta tag i det sista med städningen jag inte hann med igår för mobilfan gick varm så ja, fixa det, duscha och plocka ihop grejer för att sedan befinna mig i domkyrkan klockan 13 för träning och sen ett genomdrag och sätta ljus och allt.

yay !

jag är pepp :)


skum sömn inatt. somna som en gris framför tvn halv 12 igår, missade slutet av dokumentären om Britney, fuck! och sen vaknar jag och är hur pigg som helst klockan 04:20 och har svårt att somna om. men grattis då :P la mig och tittade på tv en stund, var nåt program om hundar som jobbade. modellhundar, servicehundar och så var det en hund som gjorde nåt mer. var inte så insatt. :P

men ja, tillslut somnade jag, ställde klockan på 9 och 5 i nio vaknade jag.

hmm, nervös kanske? jag vet inte, känner mig inte nervös iaf. :P


Andra advent idag också :) 

Ovido - Quiz & Flashcards