Alla inlägg den 22 december 2008

Av Emelie - 22 december 2008 23:53

ohyes, var nog redo att döda idag.

sanne med. vi kunde ha slutit en pakt.


jag ska ALDRIG mer handla julklappar två dagar innan jul.

herregud.


Jag och sanne konstaterade att vi nog inte skulle köpa julklappar nästa år om vi inte köpt dem vid denna tiden.

Eller så kör jag en Björn Gustavsson.

1. Köp julklappar på mellandagsrean, slå in dem och göm dem i garderoben till nästa jul.

2. Köp inte djur.


klockrent.


Ja, händer då ?

dagens schema kan vi ta.

10:11- Sanne ringer och väcker mig. (Vi skulle ha åkt klockan 10)

10:30- Jag är klar, alltså; sminkad, påklädd och frukostäten.

10:35- Mamma ber mig hjälpa henne med lite grejer. visst säger jag.

10:35-11:00- springer runt och servar mamma. ARGH!

11:00- sätter mig i bilen, åker och hämtar sanne. Marieberg styrs.

11:20- Framme vid skopunkten. Köper julklapp 1.

11:35- Mariberg.

13:00- Donken Västhaga.

14:00- Maxi och vänta på moster och få korv och tunnbröd.

14:20- Hem och dumpa av grejerna, kissa och säga hej till "chefen".

14:30- Åka upp på stan.

14:40- Kopiera grejer åt mamma-

14:50-17:45- Handla sista julklapparna och självdö.


ja, herregud. ednast ca. tider ;P

ja, jag har kul (A)


Nej, fixa lite och sen sova.

natti :) 

Av Emelie - 22 december 2008 01:43

hah, jo, nu finns jag på nätet, på riktigt, inte bara min mössa.


klagokören it is.

ligger på youtube, står i första raden. tack för den.

jaja, låter hyffsat iaf och det är tur :P 



julklappsinhandling imorgon på schemat, date med sanne. slåss med folk och få hjärnblödning. yes, it is.


sova nu och förbereda mig mentalt för morgondagen. :)


/E 

Ovido - Quiz & Flashcards