Alla inlägg den 9 december 2008

Av Emelie - 9 december 2008 12:31

det luktar blä här inne, men vet inte varför. luftrenare nästa :D


tror dock inte skallebanket blir bättre men drit samma. 

Av Emelie - 9 december 2008 12:27

jo, nyss hemkommen.

mötte upp Anna utanför banken klockan 11 och satte in lite pengar., skönt att ha dem borta från lägenheten, känns inte kul att ha maaaassa pengar här liksom. ja, nu är de på banken i säkert förvar :)

synd att det inte var mitt konto de skulle in på :P


iaf, sen tog jag en tur till claes ohlsson och köpte glitter till imorgon och sedan till systemet för att inhandla lite förfriskningar till imorgon ;P


påväg mot bussen sprang jag på Opie, och karin blev sur så för att hon inte har nåt sånt namn, jag är ju liksom empeli så då blev in Apin :P skyll dig själv tycker jag.

kramades lite och pratade, sa hejdå, vi ses ikväll och så skiljdes vi åt och gick åt varsitt håll.


gick till torget, vändade lite på bussen och trodde jag skulle tvinna mina ben 20 varv runt sig själva, jag har nog aaaaldrig varit så kissnödig tror jag. inget jag vill uppleva igen.


sen nöär jag kom hem var det raka vägen in i badrummet och oh my lord vad skönt det var. Ni antecknar nu va? otroligt intressant måste det ju vara :S :P


iaf, fixade lite tjaffs och så uppdaterar jag här nu. yes.

och nu ska jag sätta mig och plugga med min huvudvärk, en diklofenak kanske? 

Ovido - Quiz & Flashcards