Alla inlägg den 3 december 2008

Av Emelie - 3 december 2008 20:02

yes, idag blev det en runda på stan med min fina linda :)

inhandlade en kjol och sjal till konserten på fredag.

letade efter röda accesoarer som jag tyckte var fina men hittade inget sådär självklart som jag ville ha, och allt var ju så dyrt. Jga får en snilleblixt och klart som fan, jag ska ju pärla ! :D

så det blir projektet nu, kanske kommer bild :)


hade inte nådig tur heller, hade ju kollat på en kjol på gina och ja, det fanns EN kvar och det var i min strl, tack så mkt :) och så vit sjal då, inget jag vill lägga ner massa pengar på, gick in på H&M och där fanns det en vit sjal som sa att jag skulle köpa den, för den var minsann på halva priset.

säger som Kirsti Tomita - Haleluja moment! 


jepp. nej nu ska jag plugga lite mer och sen frida och grey's, lite glögg också. mm, det är vintermys det och sånt tycker jag om :)


So long! 

Ovido - Quiz & Flashcards