Alla inlägg den 24 december 2008

Av Emelie - 24 december 2008 13:44

Jepp, God jul allihopa :D


Hoppas att ni får en bra dag med massa mat och hårda paket :)


ska slå in mams och paps julklappar nu, känns som det börjar bli läge för det.

klä på mig med ? jopp.


Btw, det är snö :D blev en vit jul trots allt :)



Kram!

/E 

Av Emelie - 24 december 2008 01:01

Nu har lugnet lagt sig.

de åkte för ett tag sen, har hunnit slökollat på ett weeds-avsnitt och så, nu får ni en liten uppfattning ;P


julklapparna verkade vara uppskattade, kors i taket !


själv är jag så mätt att jag håller på att avlida, uscha.


Annars så fick jag TP, en ängel- vilket är tradition :) och lite magneter med visdomsord på, vissa är mer slående än andra :P och sen presentkort. Tackotack :) alltid välkommet.


Bara såatt ni vet, nu blir det spelkväll hos mig eller hos nån annan md mer plats efter jul, för här ska det mysas! funderar på att inhandla något mer spel sen. älskar spel :D har alldeles för få, egentligen. men det styr sig :)


Nej, kolla lite mail och sen sova kanske?

jo, tror det :)


God Jul allihopa :)


/E 

Ovido - Quiz & Flashcards