Alla inlägg den 26 december 2008

Av Emelie - 26 december 2008 23:26

ja, satan i gatan vad jag längtar tillbaka till karlstad !

är så grymt trött på mina föräldrar så jag vet inte vad.

uscha!


hur pallade jag sommaren? ja, det vet jag inte men på nåt jävla sätt gick det iaf :P


mm.. rea idag. mötte upp sanne på stan och slogs sen.

införskaffade en jacka, div. sminkgrejer och sen 3 bh:ar. varför ska det vara så mordiskt att prova bh:ar? förstår inte.

efter att ha provat 8 och ingen passade. eller ja, alla var felsydda ;P så gav jag upp. trdde jag.

in på lindex efter en stund och där hittade jag faktiskt. TACK.

hittade en fin klänning, missberäknade storleken och tog en för stor men orkade inte gå och hämta en mindre och prova så det får bli en annan dag, om den finns kvar. i hope so. 

hittade även en klänning jag skulle kunna ha på jossans och chris bröllop, dock inte på rea men det får jag ta :) fin varen iaf :D


nej, fixa lite och sen sova kanske? jepp, think so.


so long.

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards