Alla inlägg den 5 december 2008

Av Emelie - 5 december 2008 10:34

ohja, precis hemkommen efter att ha trallat i radion.

försov mig, otippat va ? men iaf, så stressade iväg och drog bara på mig nåt, kombinerat med toffs mitt på huvudet och mössa över. tänkte ju att i radion syns man inte! men ojdå.

kommer dit, sjunger upp o.sv in i studion och då har programledaren fått lite sällskap och han tar kort dessutom, såg när jag kom hem att han spelade in.

När vi gick därifrån sa han att han minsann skulle lägga upp det på youtube. yeahright tänkte vi. jaja, det ligger ett youtube klipp på hemsidan.

MEN lyckan är total, jag syns inte :)

mmm :)

gick hyffsat bra, juljul lät väl lite halvsur men vafan, det var ju direktsändning och programledaren var himla snäll och sa att ljudet inte var speciellt generöst också. vilket det inte var, var fan inte lätt att sjunga i den studion, totalt dött ljud men men, är nöjd iaf och man kan ju inte göra om det.

fint det.

nu - plugga.


youtubeklippet jag pratade om finns nedan, beskåda ocn njut. kom nu och titta på oss på söndag när vi sjunger :D


so long

/E

Ovido - Quiz & Flashcards