Alla inlägg den 4 december 2008

Av Emelie - 4 december 2008 23:58

Ja, där ska jag gå med.

benmärgsregistret.

mm, kan jag ge lite frisk benmärg till nån som är sjuk


ja, med ska jag gå :)

tanken har kommit, ska fan komma till handlingen snart också :)

blir efter jul iaf, just nu har jag INTE tid för att ta mig iväg, tyvärr.

meen, bättre sent än aldrig :) 

Av Emelie - 4 december 2008 23:14

bra detta :)


swingfly - singing that melody  


Dagens låt. 

Av Emelie - 4 december 2008 21:29

oh, nu är mina röda accesoarer klara, yes!

pimpade ett par örhängen också, jag känner mig lite kreativ och bra :P

blev 7 armband också, bild nedan :)

ekonomisk med, nu fick jag ett par örhängen och 6 armband för 90 kr ist för ett för 100 :D

ja, stolt är jag över mig själv, lite iaf :P


mm, nej, nu ska jag plugga och sen sova, ska tydligen sjunga i radio imorg.

vad gör man inte för kören liksom :S

10:00 i p4. tror jag att det var iaf :P


jaj, so long allesammans!

Av Emelie - 4 december 2008 14:01

Jo, idag var det halvdags semiarium, var faktiskt riktigt intressant.

bra gick det också - det var så välgenomarbetat o.sv, jojo, texten kanske men just till seminariet var det INTE välarbetat men ja, vi är ju förjävla bra ;P


sedan blev det att knalla upp till gläntan och sälja biljetter, blev satt i arbete så det var bara att gå och kopiera upp mer flygblad och sen skära. 200 blev det. HERREGUD ! dendär pappersskäraren gnisslar ju nåt hemskt, det skar i öronen på mig.

Men en glad CMB:are kom förbi för att fixa nåt och stod sen och höll mig sällskap, snällt :)

och ja, nu är jag nyss hemkommen, ska pärla lite, vila och plugga.

stämrep ikväll, funderar på om jag ska gå, vet inte riktigt, dt visar sig. :)


/E 

Ovido - Quiz & Flashcards