Alla inlägg den 16 september 2008

Av Emelie - 16 september 2008 23:49

jo, legat och försökt sova lite, pratade med frida en stund också men ja. blir helt förvirrad på mina tankar och känslor.


vill men vill inte, eller vad är det jag känner ?


Vill inte att du ska träffa någon annan men samtidigt känner jag mig inte kär, jag förstår inte.

kan det vara gammalt som sitter i? att man vill ha kontrollen, så man vet att man inte blir dumpad snart.. eller?

jag förstår ingenting. jag tänker för mkt tror jag.

jag blir bara förvirrad på mig själv.

jag menar, vi har ju inga löften mot varandra, du är gos, jag är mos. så är det liksom bara. men mer sen då ? ja, jag vet inte. 


vill ju inte berätta vad jag känner heller, för då känns det som jag kommer skrämma iväg dig, för jag vet ju inte vad du känner. man kan ju tolka saker som man vill, och ja, om jag försöker leta saker för att försöka tyda vad du känner så kommer det bara gå käpprätt åt något håll, vilket vet jag inte.


nej, bäst att inte säga något, inte än. ska nog reda ut nystanet med mina egna tankar och känslor först.


min hjärna känns som en äggröra typ, tom, slemmig och rörig.


nu ska jag iaf försöka sova igen.


natti.

/E 

Av Emelie - 16 september 2008 22:03

jo, agerade nattgäst hos gos igår, väldigt uppskattat var det.

ist för att gå upp klockan 5 fick jag gå upp klockan 06:15, mkt skönt:)


innan jag traskade hem till honom igår så pratade jag lite med mamsen, hon har lyckats med att få en blodpropp i ljumsken så hennes ena ben är typ dubbelt så stort som det andra, sexy liksom :P 

så nu är det inte bara fjunis, det är även släggan och proppen. onte alla som har så extremt snygga och fina smeknamn ;p 


jaja, praktiken igår gick iaf bra, tog lite blodsocker, blodtryck och annat kul. en farbror som dog också, lite hemskt men ja, livet har sin gång.


idag var en ganska seg dag, såg ut som alla andra fast ganska mkt lugnare tycker jag på något sätt. segare och långsammare om inte annat, kanske för att jag var trött ? tror så :P


skulle ev träffat anna idag, skulle gå igenom lite inför tentan på torsdag men hon har lyckats bli förkyld precis som en annan så vi tar det imorg fm ist sa vi, så hon fick dö ikväll efter att hon kom hem efter praktiken i kga.

jag skrev klart den individuella delen på hemtentan ist, känner mig otroligt duktig, iaf produktiv.  


tja, händer väl inte så mkt mer, kväll imorg på praktiken, ganska skönt. lite sovmorgon. det blir bra det.


so long.

/E 

Ovido - Quiz & Flashcards