Alla inlägg den 23 september 2008

Av Emelie - 23 september 2008 22:01

jo, idag känner jag mig minsann lite duktig jag.


när jag kom hem pluggade jag lite, sen så handlade jag lite och sen blev det att skriva lite mer till seminariet imorg.

iväg lite random på möte som jag tänkt gå på imorg, men nej, blev idag :P

får se vad det blir med HotSpot, har inte bestämt mig än. skulle vara askul, men finns tiden?


sen begav jag mig hem ifrån skolan, studsade förbi Ida och pratade lite, handlade ägg på konsum.

hem och skriva lite, laga mat och sen skriva klart och nu sitter jag här.


haha, låter som vi har asmkt att skriva till seminariet, men det är det inte. kanske ska tillägga att det är jag som är seg :P 

så ja, så är det. visste ni inte det innan så vet ni det nu :)


jamen, fint då.

sova kanske? upp tidigt imorg, värdelöst.


so long.

/E 

Av Emelie - 23 september 2008 13:21

ja, du är så hiskelings mysig.

och jag tycker om dig lite såhär lagom mkt, tror jag. :)

ja, så är det faktiskt. 

  

Ovido - Quiz & Flashcards