Alla inlägg den 3 september 2008

Av Emelie - 3 september 2008 20:59

joho, gjort klart grupptentan idag, känns skönt. bara lite smågrejer kvar liksom men det är sånt som går fort. vi är duktiga. :)


drog in till stna sen på en väääldigt försenad buss, sprang till telenor och lämnade in min telefon som har hållit på och strulat fram och tillbaka..  

hon förstod nog inte riktigt själv vad hon skulle göra, men tillslut så trillade nog poletten ner, eller ja.. hörde inget ploink, kände bara att det luktade bränt.


sen var dt flottrace, när jag kommit halvvägs bort dit ringer hon från telenor och säger att hon glömt en sak, bara att vända. jävla inkompetenta människa.

 bort till flottracet och sen titta och hejja.. 

Curas kom inte sist iaf, väldigt mkt bra, :D vi kom tvåa för några blev diskade, annars hade vi kommit på samma placering, fast bakifrån :p

Bamses gick också bra, de kom tvåa - på riktigt i sitt race. blir nästan lite stolt :P


sen gick vi och åt, jag, frida och ida. åkte hem, tog en temp och ja, feber. tack så mkt. kanske därför jag känt mig lite däven?

jo, sen iaf så var det världens jävla dunderkalas här, igen. ojoj, jag orkar inte.

Emelie 3 år är i farten nu kan jag tala om, har dessutom 5 j-vla artiklar att läsa. jag orkar inte.

nu tänker jag sova, så det så ! 

Ovido - Quiz & Flashcards