Alla inlägg den 21 september 2008

Av Emelie - 21 september 2008 23:58

jo, praktik idag..

skulle eg haft imorgon med men tog mig ledigt, kommer gå två dagar för mkt om jag går alla dagar som står på mitt schema så tog ett snabbt beslut i att jag är hemma imorgon ist. seminarium på onsdag så kan göra klart till det.

sen sjunga imorg kväll. blir bra det :)


träffade frida en stund när jag kom hem, massa mys.

tittade klart på en film som gick på tv, klappade tippex på magen och pratade lite.

gick upp till mig sen, har diskat mitt mount everest-diskberg och plockat undan så nu ser dt faktiskt riktigt anständigt ut här, helt otroligt.

bara tvätt kvar som ska vikas och det är seeeeeegt.

men ja, tänkte göra det nu så har jag det gjort till imorg liksom, slipper jag tänka på det då :) 


sen ska jag sova gott. mm-mm-mm. ingen tid att passa förrns på kvällen, i like it.


so long!
/E

Ovido - Quiz & Flashcards