Alla inlägg den 9 september 2008

Av Emelie - 9 september 2008 23:46

ja, det skulle tydligen vara ett jävla projekt ikväll.

legat i sängen sen typ 9 och kan verkligen inte sova, så jävla irriterande.

hostar och snorar, jag orkar inte :/


kansek ska leta reda på en stilnoct ? ja, så blire.


/E 

Av Emelie - 9 september 2008 15:00

Seriöst, jag hostar så jag håller på att dö, feber och skit.

känns ju inte så jävla hett nu liksom.

magnecyl och halstabletter, ja tack. 

Om det går så har jag nog snart snytit ut halva hjärnan tror jag. BLÄ !


tur dock att jag inte hade nån praktik idag, hoppas jag mår bättre imorg så jag kan komma iväg :)


borde bli tidig säng ikväll, bussen går 06:00 imorgon, tidigt.

jobbigt för en annan som är stört morgontrött.. :/


well well, kanske kommer mer sen.

so long 

Ovido - Quiz & Flashcards