Alla inlägg den 18 september 2008

Av Emelie - 18 september 2008 17:38

blir så förvirrad på mig själv.

har nog tappat bort användarmanualen.

nån som vet hur jag funkar, jag vet inte just nu :P


jaja, återgå till plugg.


Av Emelie - 18 september 2008 13:30

jomen, examinationen gick så bra så, varför vara nervös?

tvättade dockan greta med halvsidig förlamning, i'm the best ;P

hon verkade nöjd iaf, sa inte så mkt.


i övrigt så blir det plugga och tvätta idag, städa lite också jao.

fryser så nu har det blivit en kopp te, lite rammstein och runtkikandes. ska ta tag i pluggandet snarast. :P


annars så tycker jag karlsson på taket är himlarns mysig, lite ego kanske men ganska bra :P bara detta som att han anser att han är en vacker, genomklok och lagom tjock man i sina bästa år är ju hur underbart, stämmer in på mig, fast jag kan ju inte kalla mig man, men ungjävel ;P

jo, söt är han med. :P


ser ni likheterna? ;P



Av Emelie - 18 september 2008 08:34

herre gud, drömde att jag födde barn inatt.

ojoj, lovar att det var den fulaste ungen jag någonsin sett.

helt oförberett var det också, hade verkligen inte planerat något :P


kansek därför jag var så trött imorse? tja, det vet jag inte.


nu ska jag fixa lite här, sen gå till skolan och ha klinisk examination, blir bra det.


so long. 

Ovido - Quiz & Flashcards