Direktlänk till inlägg 16 september 2008

nattgäst.

Av Emelie - 16 september 2008 22:03

jo, agerade nattgäst hos gos igår, väldigt uppskattat var det.

ist för att gå upp klockan 5 fick jag gå upp klockan 06:15, mkt skönt:)


innan jag traskade hem till honom igår så pratade jag lite med mamsen, hon har lyckats med att få en blodpropp i ljumsken så hennes ena ben är typ dubbelt så stort som det andra, sexy liksom :P 

så nu är det inte bara fjunis, det är även släggan och proppen. onte alla som har så extremt snygga och fina smeknamn ;p 


jaja, praktiken igår gick iaf bra, tog lite blodsocker, blodtryck och annat kul. en farbror som dog också, lite hemskt men ja, livet har sin gång.


idag var en ganska seg dag, såg ut som alla andra fast ganska mkt lugnare tycker jag på något sätt. segare och långsammare om inte annat, kanske för att jag var trött ? tror så :P


skulle ev träffat anna idag, skulle gå igenom lite inför tentan på torsdag men hon har lyckats bli förkyld precis som en annan så vi tar det imorg fm ist sa vi, så hon fick dö ikväll efter att hon kom hem efter praktiken i kga.

jag skrev klart den individuella delen på hemtentan ist, känner mig otroligt duktig, iaf produktiv.  


tja, händer väl inte så mkt mer, kväll imorg på praktiken, ganska skönt. lite sovmorgon. det blir bra det.


so long.

/E 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juni 2018 00:50

Här händer det ju prick ingenting måste jag ju säga. Vill inte avsluta bloggen för det är mycket ord och tankar som finns här som jag vill ha kvar.   Nu har jag min egen resa, mina egna prövningar. Denna blogg är på något sätt mammas resa så vi...

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.   kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet.  Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst. Se hur livet s...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:42

jo, glömde ju berätta om en konversation mellan mig och Linn idag, den var lite festlig minsann. Hon var här hemma hos mig innan vi skulle dra iväg på äventyr, jag håller på och byter om och står i bh och trosor.   L: Du ser så slät ut! J: Va...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:07

Var och tittade på Allan-Fjallan idag. Han fick INTE följa med hem inte. Han var nämligen alldeles för liten. Jaja, jag vet att man säger att storleken inte har någon betydelse men nej, han motsvarade inte förväntningarna. Han fick snällt vara kv...

Av Emelie - 27 augusti 2011 20:29

Blev ingen Allan idag, var för seg. Kanske införskaffar mig honom imorgon istället, vi får se :)   Blev iaf en tur till lagerhaus, underbara affär! Hade bestämt mig för att pimpa lite i badrummet och så blev det. Nu är jag precis klar och s...

Ovido - Quiz & Flashcards