Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Emelie - 26 augusti 2011 22:28

Kvällen har spenderats med min bättre hälft - Linn :) Lekte radio och underhöll fröken när hon städade, tyckte hon skulle fortsätta här men det var inget hon nappade på, förstår INTE varför :P

Kvällen avrundades med att titta på massa youtubklipp från serien En fyra för tre. 

Alltså, det är ju så genialiskt bra! i just adore. Har skrattat så vi har tjutit  :)



Titta, lyssna, njut :) 


När vi väl kunde slita oss och jag skulle få skjutsen hem, och Linn skulle styra sin blåa fara mot sin pappa så delgav hennes grannar oss deras fredagssyssla. Alltså, jag kan inte låta bli att känna mig som 10 år när det är sånt, blir hysteriskt fnittrig och tycker litet synd om de som, ja, delar med sig av sina aktiviteter. Men ja, jag gråter inte :P



- Vad är det gröna?

- Spenat.

- Spenat ?!

- Ja, guran var slut.



- Vad är detta för tårta?

- Ja, du förstår. Vi firar att min senaste vårjacka fyller 10 år.



Tackar och bockar för en hemskt mkt trevlig kväll, nu ska jag läsa lite innan de blåa stängs för idag.

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa, och glöm inte att titta lite på En fyra för tre. :)


kram!
/E 

Ovido - Quiz & Flashcards