Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Emelie - 24 augusti 2011 23:03

nej, någon person som tycker om att vänta på saker är jag inte och kommer nog aldrig att bli.


frustrerande.


jaja, nu tar jag med mig boken till sängen, svänger förbi köket och tar mig en liten hutte med cocillana innan det ska krypas ner.


sov gott hörrni :)


kram!

Av Emelie - 24 augusti 2011 21:20

nu kommer ett jättehattigt inlägg, men lite saker som jag har i huvudet ska ut. :)


1. Jag har haft alla smurfglas utom 1, vilket har stört mig otroligt mkt. men nu är den fina lilla glasögonsmurfen påväg hem till mig och snart välkommen i min familj :)

   


2. Ska börja läsa en ny bok i ordningen, hade del två men inte första delen vilket var ett litet dilemma. Men nu har jag första boken hemma. Den ska tydligen vara ganska läskig, men det blir säkert bra ändå. Tjock var den också men det ska vi nog kunna ta oss igenom, jag menar - så mycket har jag ju inte för mig just nu om dagarna. Hypnotisören av Kepler är det som ska plöjas iaf. :)

                                                                                          


3. Jag är fantastiskt mycket piggare, känns underbart men energin finns inte riktigt men att jag känner mig pigg när jag är vaken är absolut ett framsteg. 


4. Shorts, Linne och Uggs. nej, jag vet inte det jag. bakvänt, felvänt och jag vet inte vad. Kanske inte ska säga något som går i converse långt in tills snön kommer men, uggs på sommaren? i ett par converse kan man ju sätta på sig ett par raggisar under :)                                                                  


5. True Talent. Jag vet inte alltså, känner mig mkt skeptisk till det programmet måste jag säga. 

 

6. Parlamentet tonite :)

                                       

Ovido - Quiz & Flashcards