Alla inlägg under juli 2009

Av Emelie - 7 juli 2009 01:22

ville bara säga det, länge sen liksom..


kom på det häromdagen när jag satt i soffan och inte hade nåt för mig.


har verkligen haft givande stunder denna helgen ;P

Av Emelie - 6 juli 2009 23:32

gamla fina örebro..


jo, nu är jag hemma igen. känns rätt skönt faktiskt. pappa som pillar en på fötterna och tjatar. :P 


haft en toppenhelg i karlstad, verkligen bäst :)


tyvärr har jag inte några bilder för hade glömt att ladda batteriet till kameran så så kul skulle vi inte ha. :P


nej, nu ska jag väl kanske filosofera lite vidare över hur veckan ska se ut.

det blir bra det :)


ha det fint!

/E

Av Emelie - 6 juli 2009 00:15

blir så upprörd när jag läser sånthär.

sånt FÅR INTE hända.


Patient dog efter för snabbt dropp.



usch!

Av Emelie - 5 juli 2009 20:32

lätt skönaste låten just nu =)

sitter och gungar framför datorn, måste vara skitsnygg ;P


riktig glad-låt. sånhär som man bara blir på bra humör av :D

Av Emelie - 5 juli 2009 12:58

ja, igår blev det mys med M, satt på samma ställe som igår och tölade. mkt skratt blev det .herregud.


funderade på  att dra tll M och S och härja lite med dem me ndet blev för omständigt så vi landade hemma hos mig, famför tv:n och tittade på dirty dancing :)


 idag då, suttit i soffan sen jag vaknade. för skönt!

ska träffa I och L sen, bästa!


och justr nu funderar jag på att ta en dusch och göra mig lite anständig så jag inte behöver stressa senö. har iof gott om tid på mig men ändå, man vet aldrig med mig själv :P

Av Emelie - 4 juli 2009 01:18

ohja, lite hemma nu.

känns väldigt skönt :)


haft en riktig kanondag, bara bra liksom :)

trevlig resa hit med N solm sällskap, mkt nice :)


och sne så myskväll de luxe med M och J. som jag har saknat er!


nu sk ajag snart krypa ner i sängen i en tom lägenhet, känns minsann lite udda måste jag säga.


hoppas att allt är bra med er.

so long!

Av Emelie - 3 juli 2009 15:44

yeah, väskan är packad, snart drar jag.

karlstad, here i come!

laga mat med M och J ikväll, lite vin och bara kvalitet. det finns nog inget som är så mkt värt som det :)

fina tjejer och mysig kväll. mmm. bäst äre :)


har inte bestämt mig för om datorn ska få följa med eller inte, men känns som det lutar mot det ;P


jag och stieg larsson ska gå in i fas 2 i vårt förhållande, fas 1 är avslutad och avklarad. ikväll kanske, vem vet.


ha det fint, det ska jag ha. en helg med massa kvalitet i karlstad i helgen.

fylla på med energi, bäst!

Av Emelie - 3 juli 2009 02:13

jo, stieg larsson har mig i sitt grepp.

inte många sidor kvar av bok ett nu, inte riktigt kommit in i den förrns de sista två dagarna. kan verkligen inte lägga ifrån mig boken , helt fantastisk.


badade med S och N tidigare ikväll ,eller ja, typ 10 lr nåt sånt var väl klockan, snarare 11. och det var asskönt.

Lindbacka is the shit. :)


sova nu, karlstad imorgon. MYS!

Ovido - Quiz & Flashcards