Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Emelie - 10 juli 2009 23:15

ja, grattis A till lilla killen :)

skönt att höra att ni alla mår bra, och ja, it makes me happy :)


och hahahaha. Linn. feel sorry for you. men kan inte låta bli att skratta.

var allt lite kul när din mamma ringde, då ja, skrattade vi väl lite åt dig kanske, men bara lite!

och förlåt för sms:et jag skicka sist, men kunde inte låta bli. Sanne står bakom mig, du vet. två mot en ;)



annars då?

jodå, klippning på förmiddagen, blev asnöjd :)  typ samma frisyr som förut men mer urtunnat, så skönt! och så ljusare. nu kan jag snart leva upp till min hårfärg ordentligt ;)


och ja, sen hem och dega lite, sen ringde min Pernilla peruschka som är i örebro och sa att hon minsann var sugen på kaffe, so was i.

så vi möttes upp på Bara Vara och mös lite.

godkände även pöjken hennes. :)


fyndade även en klocka, nersatt från 700 till 200, sånt gillar vi!


imorgon kommer bilder på det jag köpt nu på sistens, iaf lite utav det ;P


nu ska jag nog kanske försöka sova lite, det märks.


har ni haft e nbr adag?


so long!

Ovido - Quiz & Flashcards