Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Emelie - 9 juli 2009 20:51

jag sitter på tåget och är förJävla åksjuk. Åker inte ens baklänges, är det ett skämt lr? :p funderar på att gå resten av biten, från väste

Av Emelie - 9 juli 2009 19:01

Ja, nu sitter jag på tåget påväg hem mot örebro, nice. Haft en riktigt bra dag, mer om fynd och regn när jag kommer hem. Orkar inte hålla på och skriva en uppsats från mobilen liksom. :)So long!

SJ

Av Emelie - 9 juli 2009 13:33

Satans järnvägar. För er som inte visste då. :p bara en halvtimma sena dock,otroligt!Är påväg till sthlm för att träffa linn, blir mysigt. :-DHaft det kanonmys med linda också, så himla värt! :) Nehepp, ska koncentrera mig på tågåkandet, jag menar, dumt att spåra ur för att världens bästa kartläsare sitter och bloggar från mobilen :p

Ovido - Quiz & Flashcards