Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Emelie - 7 juli 2009 18:50

japp, according to regnbågar.

för att citera O:

"Jag ser en dubbelregnbåge. Det är fantastiskt. Och bögigt. Som jag."


skulle nog vilja utnämna det till dagens kommentar. så jävla bra!



har fortfarande ont på huvudet, men vet inte vart det kommer ifrån, still.

inte lika ont dock, framsteg.


Av Emelie - 7 juli 2009 17:55

ja, jag är lite förvirrad.

har liksom ont på huvudet, inte i huvudet.


men vet inte om det kan vara för att jag har slagit i huvudet eller om det är hårsäckarna som gör ont. tål att tänkas på.


tror liksom inte att jag har slagit i huvudet, inte vad jag kommer ihåg iaf.. men men, man ska inte förundras när det gäller mig :P


meddelar om jag kommer på vad som är orsak, om det är hårsäckar eller nåt annat.

om det är någon som vet så hör av er.

Av Emelie - 7 juli 2009 13:38

tack för att du väntar.


telefonköer är något som jag verkligen inte klarar av ! herregud, får verkligen spunk på det.


de sa när man ringde först att man kunde uträtta det mesta över internet, jag gick in och provade men man kunde minsann inte säga upp någon jävla försäkring så det var bara att ringa igen och lyssna på pipandet.

och ibland en röst som kommer in och säger på bred värmlänska "Det är fortfarande samtal före, tack för att du väntar." kan inte bli bättre :P


och klipptid trodde jag att jag inte ksulle få på år och dar.

har tyckt att håret sett rätt okej ut, tills nu. uscha!

så på freda 11.00 då blir dt klippning och slingning för Emelie, tackar tackar!


nej, nu ska jag försöka göra lite nytta.


sop long!

/E

Av Emelie - 7 juli 2009 01:22

ville bara säga det, länge sen liksom..


kom på det häromdagen när jag satt i soffan och inte hade nåt för mig.


har verkligen haft givande stunder denna helgen ;P

Ovido - Quiz & Flashcards