Direktlänk till inlägg 19 april 2009

long time.

Av Emelie - 19 april 2009 17:47

no see :)


jo, har helt enkelt inte haft ork att uppdatera något här, inte riktigt haft något att skriva. :)


men ja, vad har hänt sen sist då? 


seminarium i onsdas då, gick bra. torsdas var det praktik och inte så mkt mer och i fredas lika så. efter det var vi några som drog på after work och tölade lite, tog en promenad sen och ja, tillsist hamnade vi på arena bar och tog ett par glas vin och bara hade det mysigt :)


igår var det lite team-work med styrelsen. började med att vi möttes upp 14:00 och åt lite sushi, gott gott :) sedan blev det tävling på hög nivå - bowling. jag vann inte, men glad är jag ändå :D

Linda fullkomligt utklassade oss. :P

sedan tog vi en liten promenix bort till pråmen och köpte glass och satt i solen och mös ett tag. vidare till hemköp för att köpa lite att tugga på och sedan hem till Maria för att dricka lite vin, prata ännu mera och titta film.

en kanondag med bra tjejer helt enkelt :D


kom hem vid halv 11, försökte få tag på Åland och tillslut så  kunde vi kommunicera och jag drog upp till henne. vi var några som satt och tölade, hade med mig en vinflaska och den tog tvärslut den, ojoj.

satt och pratade till tre nåt sånt och sen satte jag mig på min otto, som snart måste ersättas. han börjar bli lite skruttig han. stackarn. 

trodde jag skulle må pest idag men det gör jag otroligt nog inte. kors i taket!


idag har jag inte gjort speciellt mkt, pizzade med ida förut, fikade med Fridolf i solen och bara njöt. blåste rätt kallt men solen var framme så vi lekte vikingar och satt ute och försökte njuta iaf :P


nu tvättar jag och sen blir det att plocka lite här. funderar på att börja packa lite. inte ens en vecka kvar till flytt nu ju :D


 hittat en bra låt också, värdelös text men den är rätt skön.


nej, nu ska jag gå och hänga en tvätt och slänga in en :)


ha det bra folket :)

 
 
Ingen bild

Erica

19 april 2009 19:38

Jo men precis! Det finns så himla många anledningar till p-piller!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 14 juni 2018 00:50

Här händer det ju prick ingenting måste jag ju säga. Vill inte avsluta bloggen för det är mycket ord och tankar som finns här som jag vill ha kvar.   Nu har jag min egen resa, mina egna prövningar. Denna blogg är på något sätt mammas resa så vi...

Av Emelie - 3 februari 2012 13:18

inte det nej, inte speciellt alls faktiskt.   kanske dags att avsluta denna? Eller så har jag den bara kvar för att se vad jag skrivit om tidigare i livet.  Gamla reflektioner och kunna gå tillbaka till när man mådde som värst. Se hur livet s...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:42

jo, glömde ju berätta om en konversation mellan mig och Linn idag, den var lite festlig minsann. Hon var här hemma hos mig innan vi skulle dra iväg på äventyr, jag håller på och byter om och står i bh och trosor.   L: Du ser så slät ut! J: Va...

Av Emelie - 28 augusti 2011 20:07

Var och tittade på Allan-Fjallan idag. Han fick INTE följa med hem inte. Han var nämligen alldeles för liten. Jaja, jag vet att man säger att storleken inte har någon betydelse men nej, han motsvarade inte förväntningarna. Han fick snällt vara kv...

Av Emelie - 27 augusti 2011 20:29

Blev ingen Allan idag, var för seg. Kanske införskaffar mig honom imorgon istället, vi får se :)   Blev iaf en tur till lagerhaus, underbara affär! Hade bestämt mig för att pimpa lite i badrummet och så blev det. Nu är jag precis klar och s...

Ovido - Quiz & Flashcards