Alla inlägg den 6 april 2009

Av Emelie - 6 april 2009 22:05

jo, tror fan nästan att jag varit med i det.

ont i hela kroppen.

hur jobbigt kan det vara att stå och sjunga egentligen? tydligen asjobbigt :P

känner mig som agda 85. kärebarn! :P


jaja, annars då ?

blev en lunch med sofia innan praktiken, massa mys :) kinamat. namnam :D

sedan så blev det att kila iväg till avd. 5 för att avverka ännu en kväll. och ja, hade bara en pat. och det var inte så mkt med honom. kul att se att han piggat på sig ordentligt sen i fredas då han inte var allt för fräsch. sånt är skönt att se :) nu var han mer pratglad osv. han sa dock upp sig som försökskanin nu ikväll när jag dragit hans s-kad. tyckte att det räckte nu ;P

lite pjåskigt tycker jag allt men men :P


eftersom det blev lunch på la stada med Sofia så gjorde jag ingen matlåda, vilket jag ska göra nu. dags att ta tag i det liksom :)


och sen sova, snart upp igen.


btw, carmina gick bra igår med. publiken stod upp då med, yeah. körare sov när planeterna spelades. så tråkigt var det faktiskt inte, mest sövande. avslappningsövningar - javisst! :P


har ni haft en bra dag?

Ovido - Quiz & Flashcards